Vattenfall och flytt

Ögonen rinner och näsan har förvandlats till ett vattenfall.
Blandningen mellan gräs, pollen och alla fina blommor håller på att ta död på mig.
Kul att sitta instängd för man inte ska bli ennu dåligare när det är så fint väder.
Jag snyter mig ungefär 1 gång var 3 sekund så har fått massa nässår som gör ont, men hellre det en att ha snor över hela fejan.

Jobbet känns lite så där nu på em vart jag täppt i näsan så jag låter så förkyld så man inte hör vad jag säger. Hoppas kunderna tycker lite synd om mig när dom hör mig det kanske kan hjälpa till lite. Känns långt kvar med fyra timmars jobbande men bara att stå ut sen hem till lgh.

Vi flyttade idag till evakuerings lgh, ska inte dom vara mömblerade?
De var iaf inte den här. 
Så sen sju imorse har vi hållit på att flytta och greja tills vi var tvungna att springa till jobbet vid halv ett.
Vi hann precis flytta över alla grejor men har inte hunnit ställt i ordning någonting utan bara kasta in allt, så de får bli ikväll efter jobbet vi gör det blir nog in på natten tills vi är klara.
Jag skulle vilja hinna storhandla innan jobbet imorgon och då skulle jag vilja de var klart i lgh.
Vi skulle behöva få dit en tv, men de är ett problem jag inte orkar med idag.
Nu ska jag försöka ta det lugnt innan jag slutar jobba känns lite som lugnet före stormen! 
 

p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0