Fredag :)

Äntligen fredag men jag slutar inte jobba förnst klockan 19 verkligen lång tid kvar.
Idag har jag vart duktig på jobbet och gjort kanon resultat :)

Måste ju ta igen vad som har hännt sen vi hördes sist igår morse vart det att gå upp tidigt för som ni såg i förra inlägget göra ett besök på gyn.
Efter typ 10min med världens smärta så var jag därifrån iaf inget drömmställe att vara på direkt!
Gick hem och fixade iordning mig stressade för att hinna upp på stan där jag shoppade lite kläder osv det vart en vit tunikaskojorta, en blus på hm, ett armband
lösnaglar fransk manikyr nagelack och en jätte fin ram men när jag kom hem så var det fel ram i kartongen lite kosntigt eftersom jag frågade personalen så att det skulle vara rätt.
Det var torsdagen det

Fredagskväll vet inte vad som händer antingen så var det något band som spelade som vi ev ska kika på eller oxå dricka lite hos Jespers brorsa kanske bowla ev vi får se vart kvällen landar en så länge är det bara att ägna sig åt jobbet nöjen får vänta tills efter 19, blä på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0