4e advent

Oj nu har jag verkligen slarvat!Dagarna bara flyger förbi!
Jag får dra veckan lite snabbt: i måndags var J hemma han har åkt på min förkylning så han hostar så jag inte har kunnat sova på en vecka, jag har varit helt sliten. Jag försökte läsa min bok som jag ska göra ett arbete om över julen men vart hela tiden distraherad av j som låg i soffan ville hellre vara där och gosa och busa.
I tisdags smet jag iväg mamma och pappa innan j hade vaknat och handlade julklappar på marieberg så bjöd dom mig på mat också det blev en räkmacka verkligen smaskens! :)
Var hemma runnt 17 och då tog jag hand om sjuklingen.
Onsdags var det skoldag med föreläsning och sedan rätta andras arbeten var inte hemma förnst sent när det var bonde söker fru final.
På tosdagagen ennu en heldag i skolan redovisa arbetet och så vidarer var hemma till kvällningen gjorde mat sen var det robinsson som för även gick tors fre och final i lördags.
Fredag vart det att städa hemma och fixa och dona och fixa mat för js syster kom hit och george.
Dom flyttar snart till australien. Vart Potatisgratäng med geotsot,honung och timjan smak till det fläskfile med kantarellsås och dessert panacotta. Kvällen vart spelande hos olle lina oliva och hugo.
Lördagen var det fara iväg till marieberg alldeles på tok för nära jul. Den pareringen visar varför krig uppstår vi fick parkera lååångt låångt bort. Vi köpte julklapparna åt J familj som var kvar och J köpte en damsugare åt oss oxå.
Efter att ha överleft marieberg med nöd och näppe bjud jag J på mc donalds innan stor shopping.
Kvällen var mys och robinsson finalen och massa godis *fy mig*
Vi åt jätte god lax och potatismos så himla mumsigt med mos alldeles för mumsigt!
Söndag (idag) började med att jag gick upp klockan 9.30 och fixade frukost åt mig och J.
Efter det pkte vi och spelade badmintion. Hem och duscha och ta det lungt vi tittade på handbolls EM och ensam hemma 3.
Jag färgade håret (blev alldeles för mörkt) *suck* Kanske borde ha i ljusa slingor?
Ikväll tänkte vi egentligen gå på bio men var ingen vidare film att se så vi väntar på narnia premiären istället.
Helgen har verkligen flygit förbi och snart är det jul! längtar :)
Här står alla fyra ljusen och brinner eftersom de är 4e advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0