Halloj igen

Är det något mer man måste anmäla när man flyttar förutom adressändring  och elen?
Jag har sett på Ps i love you gråtit mig igenom hela filmen den är så himla bra man gråter båda av lycka och sorg riktig snyfttajm här i soffan.
Jag var tvungen att gå efter bilen idag så jag slipper parkeringsböter och självklart får jag massor av feber fast det är en promenad på 3 min och jag hade hur mkt kläder som helst på mig.

Jag är verkligen trött på denna hosta huvuvärk snuva och trötthet!
Imorgon blir det att ringa vårdcentralen så dom får ge mig nån medecin så jag blir frisk för jag är så sjukt uttråkad.

Kommentarer
Postat av: annamaria

sv: haha vet du en sak, jag fick faktist utslag på halsen första dagen jag var på jobbet haha. Dock vet jag inte om det var pga vår anledning eller om jag bara inte tål mitt nya schampoo men jag skrattade så jag grät när jag berättade för Pauline=) hoppas du blir frisk snart gumman! saknar dig här på jobbet!

2009-10-26 @ 19:22:31
URL: http://ames.blogg.se/
Postat av: annie

vet du va ja gör ?? kollar på 40 days and 40 nights.. så ja tänkte på dig ! haha, allså när vi brukade kolla på den, på den gamla goda tiden ;) ska drömma mig tillbaka till dom åren lite nu!

2009-10-31 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0