Måndag

Vilken hemsk måndagsmorgon ögonen är svullna håret är fortfarande gult magen uppsvälld och så svag så jag knappt orkar resa mig upp. Antingen reagerade jag jätte starkt på creme fraichen igår till tacosen (glömmde ta laktos tablett) eller oxå har jag blivit matförgiftad/har magsjuka härlig start på nya veckan!
Trots det var Jesper och jag uppe klockan 7 imorse för att tvätta vi skulle ha gjort det igår men råkade boka fel datum vad tror ni vi hade gjort idag då exakt samma sak jippi! Så har vell sovit ungefär en tre timmar inatt.
Vart lite kaus i fredags hade myskväll med Pauline och Annamaria oxå la vi i en hårfärg i mitt hår och vipps så var jag gul som det gulaste påskägg jag någonsin sett.
Så lördagen blev det att sitta två och en halv timme hos frissan och 1600kr senare tycker jag endå att det är gult och nästan lite för blont ser lite halvskumtm ut faktist.
Jesper var så gullig som följde med och väntade på mig medans mitt hår var klart :)
Fick tag på en tvätt tid nu men hinner inte tumla allt så vi lär ha 3 stycken sånna här blåa ikea påsar med kläder som ska få plats i lägenheten att hänga på tork hmm!

Igår så var annamaria och jag och gymmade synd bara att jag inte fattar någonting av hur man ska göra jag lär vara tvungen att skaffa en personlig tränare om jag ska klara av det där annars kommer jag säkert bryt något eller få en maskin över mig eller något sådannt.

Jag har mitt paket från Nelly och ett paket från HM ligger och väntar på mig hos posten men tappade bort
min väska förra veckan så var tvungen att spärra kortet skulle ta enda till mitten av veckan innan jag får ett nytt typiskt jag är ju nyfiken som bara den nu vart jag faktist glad av att tänka på att det ligger och väntar på mig :)

bäst
Loreal thermo repair ett måste att ha äntligen något som får håret riktigt mjukt utan att bli fett och som gör håret lätt att kamma ut!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0