kryssning

Hejsan igen! Nu börjar det närma sig tydligen Internet ska funka imorgon skönt men är så beroende av det när man undrar över öppettider på affärer måste fylla på pengar på mobilen (ja jag är lite gammalmodig som använder kontantkort fortfarande men jag hatar verkligen avbetalningar osv tänk tex om man inte har pengar någon månad vad gör man då.

Idag har jag varit på spraytan så vi får se hur det blir ska bli spännande att se ikväll hur det ser ut om det syns någon skillnad och om det är jämt och fint så jag slipper se ut som en zebra.
Ett måste att göra är att klippa luggen den nåt snart ner under näsan måste boka frisörtid eller om man ska våga sig på att klippa lite själv men jag vet inte jag har ju fortfarande ångesttankar när jag tänker på när vi färgade mitt hår själva sist herregud nej det får nog bli frisören så får ja se ut som en skogsmulle några dagar till innan jag får tid. För imorgon ska jag försöka måla vi håller på med köket det är så himla mkt ska bli så skönt när man är klar med det så vi får lite tid för varandra också J
Men i helgen blir det att lämna älsklingen jobbigt men kul med båtresa med jobbet vi skulle åka med Gabriella tror jag.

Nu måste jag jobba lite snart är klockan 21 hem och mysa med älskling då och packa lite tills på fredag bussen går klockan 12 då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0