Hej igen

Hej alla vänner!
Jag lever så att ni vet har haft någon inflensa som har övergått till en virusinfektion så jag får fortfarande feber när jag anstränger mig som tar en liten promenad eller något sånnt. Men är så tråkigt att vara hea så gick iväg till jobbet idag jag sitter ju endå bara här så jag ska nog överleva behöver ju inte anstränga mig så jätte mycket faktist inte fysiskt iaf.

I lördags var jag på halloween fest Jesper var gudfadern och jag var cowgirl hoppas på att få bilder från det så jag kan lägga ut.

Flytten börjar närma sig vi har köpt säng nu oxå fast inte madrasser så det måste köpas och galgar och något mera till att ha kläder i för jag kommer ha en walk in garderob och allt kan man ju inte ha hänga.
På fredag är jag ledig för flytten jag längtar :) :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0