Igår var ...

Iförrgår var vi på bio med jobbet så det vart äntligen av iaf :)
Cyklade hem så hade Jesper fixat käk till mig kycklingfile med hemma gjorda klyftpotatisarthanx babe :)


Igår vart det gymmande direkt när jag vaknade fast glömde gymskor så fick ha mina vanliga tennisskor så dom måste jag tvätta suck himla tur att jag tog tänninsskorna till gymmet iaf så jag slapp gymma i ballerina skor eller pumps eller något iaf.
Dessutom glömde jag vattenflaska så gym passet vart rena dödspasset!

Efter gymmet var det att stressa hem för att hinna duscha innan jag skulle till frisören lyckades med en miunts marginal fast hos frissan fick man självklart sitta och vänta hur länge som helst för hon var sen.
Jag hade en bild som visade hur jag ville ha håret men hon gjorde allt annat en den bilden så nu ser jag ut som en svamp i håret istället helt tragiskt tur att håret växer annars hade jag varit tvungen att skaffa peruk men får vell bli mkt toffs nu på sista tiden..

Det regnade igår och jag älskar regn förutom varje gång man sätter sig på cykeln vilket ju blir några gånger på en dag och man är helt dyngsur i rumpan så det både ser ut och känns som om man skulle ha kissat på sig..

Hade migrän som fan igår och värsta dåliga dagen gick inge bra på jobbet heller.
Hoppas den här dagen blir bättre den har börjat med att jag försovit mig..


Har skrivit massa blog inlägg på jobbet men funkar inte att lägga ut så alla har bara försvunnit as irriterande när man har skrivit mkt men nu vet jag iaf att det inte funkar då är det ju bara att spara och lägga upp här hemma iaf

Puss på er// kantarellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0