Skräck vågen!

Fick lite panik i morse försov mig så att jag missade gymmet solen sken och jag kom på att snart är det sommar och vågen känndes det som om den typ sprack när jag ställde mig på den. Men kom  på att Zandra pratade om Flygvärdinnedieten igår har hört en hel del om den både dåligt och bra så ska ge det ett försök iaf.

 

annars provar jag stenåldersmat metoden tänkte jag den verkar oxå vara bra.

Tänkte iaf börja med flygvärdinnemetoden och testa den i fem dagar och går det rba fortsätta
Jag ska börja med den på måndag nästa vecka tänke jag för jag blir så jävla sur när jag inte käkar så lika bra att inte ta det över någon helg då tar det säkert slut mellan mig och jesper eller något :P
Så framm tills dess blir det att dra ner på maten så kroppen vänjer sig lite och pallra sig iväg till gymmet jag ska ställa väckarklockan imorgon brukar jämmt vakna utan den men inte idag dessutom var jag dö trött vid 10 när jag vaknade! 

Förresten så är jag Uno mästare kommer ni ihåg det spelet är jätte kul jag spöar jesper varje gång jag älskar det spelet mohaha asa kul faktist!!


Borde verkligen fixa iordning mig till jobbet nu så att jag inte blir sen tänkte hinna handla multivitamin, mineral och kalcium tabletter till bantandet oxå men det ser mörkt ut att hinna med det! 
Idag ska jag vara sommrig :)

Jag hann till jobbet i tid men är inge vidare att sitta instängd inomhus till 21 när det är värsta härliga solvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0