Då var lång helgen snart slut

i torsdags vart det att gå upp tidigt och åka till heby för att möta emma och patrik.
Jesper och jag var nämligen på dagskryssning med dom trevligt fast lite kaus artat hmm bla så fick emma magsjuka
jag vart missfärgad av troligtvis båten så jag gick runnt och var helt grön och kläderna :S
Oxå så tappade jag en nyinköpt finlandia grapefruit rakt i backen såd en gick sönder. Men var riktigt mysigt var massa sol så vi kunde sitta ute och sola och titta på havet och maten var helt fucking underbar  och det var taxfreen oxå! :P

Fredagen vart att rensa massa saker hos mamma och pappa dom ska flytta så var bara att sammla ihopp det sista man hade där som bebissaker massa gammla skolböcker osv. Jag trodde att jag skulle vara klar runnt 12 men var inte klar förnst 19 typ så eter det vart det käk hemma bakadpotatis med tonfisk röra mums och sen vinkväll osv

Lördag kausdagen så skulle ju soffan flyttas hit förutom att vi missade tippen med 3 min så vi inte kunde slänga skräp jävla ställe så gickd et bra. Soffan vart verkligen perfekt skit mycket bättre verkligen och på kvällen spel och massa drinkar osv

Idag så har vi vart och köpt fårskinn att lägga i soffan vart pricken över It :P tvättat och legat ute i solen och myst gosigt!
Nu har Jesper gjort käk så ska käka söndagsmat yees! :)



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0