jobb!

Sitter på jobbet, fick hoppa in på dagtid idag så slutar 17 istället för 21, tur det för jag måste köpa delar till bilen, var någon anmärkning den fick på besiktningen så den måste ombesiktas men först köpa grejor och köra den till verkstaden.
Förmodligen blir det min hat affär Biltema för Mekonomen stängde för tidigt så jag inte hinner dit dessutom hade dom inte grejer hemma.
Så fort någon nämner namnet Biltema får jag småttpanik och känner mig nästan lite kallsvettig, finns ingen affär som jag hatar så mkt som det stället.

Lite synd med att jobba dagtid är ju att annars kunde jag ha solat på förmiddagen men får vell gå runt blek och iaf kunna njuta av kväll.
Ut och springa efter Biltema, det ser jag inte heller fram emot så mkt eller jo för jag hittade min flera år gamla mp3 så ska lyssna igenom alla gamla goding låtar när jag springer, har bestämt att jag inte får lyssna förnst dess!

Hade tänkt ringa någon som fick roa mig lite men glömde mobil laddaren så det ville sig inte det heller!
35 arbetsdagar kvar till semester gäller att hålla ut men det närmar sig! J 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0