Skummbad och vin

Nu vill jag hem och äta, hjärtat har fixat mat tills jag kommer hem :) sen blir det nog skummbad, bra musik och ett glas vin känner att jag behöver lite vardagslyx en tråkig tisdag som denna lite motivation för att orka med resten av veckan :)
Så hoppas man är på bra humör när man kommer hem iaf ska försöka hålla ut ett tag till på jobbet först iaf innan jag får gå hem.
Blir så trött på amatörer på jobbet som tror dom kan allt men egentligen vet dom absolut ingenting alls och självklart ska man envisas.
Herregud att folk inte bara kan erkänna jag kan inte det här så bra men skulle uppskatta lite hjälp istället allt skulle gå så himla mkt bättre!

Imorgon så ska jag förhoppningsvis ta lite sovmorgon så ska nog vara uppe länge ikväll hade jag tänkt men Jesper ska gå och lägga sig tidigt så blir nog att
läsa en bok i sängen och ha någon som håller om en under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0