På jobbet igen

Helgen kan sammanfattas med en fläskläpp, bio, käka på restaurang, promenad med hund och ensamtid i fredags kväll .

Jag skulle låna Jespers telefon så bad honom kasta den till mig var bara det att den hamnade rakt på min mun, todde minst att jag hade tappat alla minna framm tänder var ganska panikslagen särskilt när jag såg blodet utan att överdriva forsa. Men tänderna är kvar och svullnaden har lagt sig så nu rä det bara ett stort jack kvar som inte direkt gör det finaste intryck på läpparna.

Men gick iaf ut och gick med jespers brorsas hund medans jesper var på gymmet sen vart det att ta det lungt hela dagen käka på max och sen på söndagskvällen lite finare mat på njuta och efter det bio Sherlock Holmes.
J och jag fick en skratt attack innan när det var reklam så kunde inte titta på honom under hela filmen för då började jag bara skratta.

I Lördags var J snäll och tittade på melodifestivalen med mig vart en hel del vinpimplande oxå :)
Så köpte jag en cykel som vi åkte till mamma och pappa och skruvade ihopp och käkade hos dom oxå på dagen :)

Fredag så ville J ut men jag var inte alls på humör så för mig vart det en skön hemma kväll med bad film och lugn och ro skönt med ensamtid ibland även fast jag älskar att vara med J.

Nu försker jag få tag på Zandra vilket verkar vara nästintill omöjligt...
Denna dag är verkligen tråkig och grå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0