Förändring

Nu är det riktigt segt på jobbet, ni vet en sån där dag när allting bara är grått, oavsett vad det handlar om hur kläderna ska se ut, vilken frisyr man ska ha, hur frukosten smakar hur vädret är , för att samanfatta man vill vara någon helt annan stanns bara.
Men imorgon blir en spännande dag jag får längta tills dess för jag ska till frisören : Klippa mig och färga håret jag längtar hoppas det blir bra jag är lite nervös :)

När jag kommer hem så ska jag nog se en annan del av köping jag missade ju det igår eftersom vi var på bio igår J och jag.
Och så äta något jag försöker vänja magen med mindre portioner det är ganska jobbigt men tillslut lär ju magen vänja sig J ska köpa massa apelsiner till mig det kanske hjälper till.

Jag glömmde mitt bankkort i hans plånbok igår så han får göra massor av ärenden kraken men han är ju underbar som ställer upp :)
Så ska försöka vara den perfekta flickvännen ikväll fast hur ska man vara då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0