mycket har hännt sen sist.

Semestern med familjen fick jag akut urinvägsinfektion och var så dålig så jag hade massvis med feber och så ont så jag låg och skakade och svetten rann.
Ullared vart si så där när jag var så dålig så jag knappt kunde gå.
Det har blivit många urinvägsinfektioner sedan dess 6 stycken hoppas det ger sig någon gång.

Greklandresan var underbar jätte mysigt med bara Jesper och jag.
Vi var på många båtutflykter.
Den ena var en mardrömm med galna italienare och kass mat men endå underbart.
Den andra båtresan var betydligt härligare och mera avslappnad.
Vi var på långvandring i värmen, åt på massa olika restaurnager.
Badade så vi mycket så vi lyckades missa att betala för solstolarna :)
Solade så jag fick solexem.
Dök och såg en bläckfisk.
Spelade yatsy tills tärningarna blåste bort i en storm som var en kväll.
Det var över 30 grader varmmt varje dag åhå vad jag längtar tillbax nu när jag sitter och skriver i vinterkylan!

ads




Som jag skrev tidigare har jag börjat på lärarprogrammet.
Och därav även bloggandet. Ska man vara bra på att skriva måste man öva öva öva.
Hösten har verkligen varit tuff, det är mycket jobbigare en jag trodde.
Tårar, tokstress och ingen tid till annat förutom plugg.
Helgerna har jag föröskt hållt stenhårt på inget pluggande förutom vid tenta, känner att det verkligen kan behövas!
Nu är tentan på pedagogik klar och ca en månad kvar på den kursen.
Många återstår men en gjord :)

Den här veckan jobbar Jesper kväll så vi ses inte något alls, när han kommer hem sover jag, när jag åker till skolan sover han och på fredag ska han på julfest så han sover i karlskoga.
Ensammt jag gillar inte att vara själv men full fokus på plugg iaf.

Ska försöka och plocka mina buskar till ögonbryn nu och ta ett bad med lite lyxig musik.
Funderar på att ägna kvällen åt Vänner serien maraton.

Kom ihåg att du är värdefull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0