Gå upp tidigt hela veckan

Jag var ute och red imorse igen vart tidig morgon gick upp innan klockan 8a..

Trillo försökte testa lite vägrade att gå frammåt och försökte att äta massa gräs fast han hadde bettet i munnen som är ajja bajja!

Men efter en liten tillsägelse så var det inga problem jag gjorde lite balansövningar och travade vart ca 40 min jag vart helt svettig
kondisen är verkligen inte på topp så att trava är verkligen ett stort måste för att komma i form så småningom.
Jag skulle vilja prova hoppa några små hinder oxå det vore verkligen kul men det får bli lite längre framm i tiden så mitt knä hinner läka lite :(


Det ringde en idag och undra om jag ville ta hand om den personens hästar. Jag vet inte om det var en man eller kvinna rösten var jätte konstigt
måste ha vart någon busringning eller något borde ha spelat in var så himla roligt! :P
Men jag har ju Trillo så det kommer jag naturligtvis inte att göra.

Nu sitter jag iaf här på jobbet helt orkeslös verkligen orkar knappt lyfta på min egen hand och ennu mindre trycka på tagenterna.
Hungrig är jag oxå och det är jätte långt tills lunch jag försökte få en sockerkick av äpple men det lyckades inte!
Jag känner på mig att den här daen kommer att bli super lång och jobbig!
Dessutom är jag sjukt ledsen över det här med
patrick swayze jag beundrade honom så mkt och har gjort sen jag såg filmen förstta gången när jag var tolv eller så och efter det så har jag fastnat har sett den varje dag i flera år säkert och nu 9 år senare har jag fortfarande inte tröttnat på filmen det är en riktig klassiker verkligen en film som alla verkligen måste se för den har betytt så himla mycket för mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0