3stycken

God morgon!
Vilken bra dag as fint väder man blir glad av att titta ut verkligen :)
Jag sitter och äter frukost världens goaste mackor som är mjölkfria Fazer hällakullor äntligen har jag hittat någon frukost jag tycker om jag som har letat så det är nästan så man kan äta dom som godis! :)
Till det God morgon apelsinjuice (godmorgon är det enda märket jag dricker på juice)
Lite lätt youghurt och till efterätt honungsmelon nu vet ni vad som finns i min mage om ni skulle få för er att undra över det hela :P
Typiskt jag spillde youghurt över hela mig tur att jag lånade jespers mjukisbyxor och tshirt innan jag fixar iordning mig så jag inte spillde ner mina egna kläder iaf! :P

Det jag har lite funderingar över idag är siffran 3 med tjejer.
Man känner ju till enda sen man var liten att det inte går att vara tre tjejer för det funkar aldrig ihopp.
Och visst men 21år senare så borde vell det endå ha släppt eller? Men tydligen inte och det tycker jag är så himla löjligt. Bara för två personer har kännt varann länge så kan det vell egentligen inte vara så att dom bara vill vara med varann resten av livet alla vill väll lära känna folk och få nya vänner och inte ignorera den 3e..
Ni förstår säkert vad jag menar och måste hålla med om att det är lite löjligt!

Jag känner mig uttråkad skulle vilja hitta på något nytt men vet inte vad?

Jag är så  himla arg på en person hur kan man ens vara så falsk över huvudtaget!?


Jag saknar dig på jobbet känns as tråkigt alla som jag är med har slutat!

saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0