stan och jobb

God morgon på er!
Idag är jag uppe tidigt kunde inte somna om när Jesper gick så har vart uppe ett bra tag.

Jag har som vanligt lagt ner massa energi på att hitta en lägenhet men det vill säg verkligen inte vet inte varför jag har sån otur jag har lixom bevakat varenda ledig lägenhet i ett halvår nu utan att fått någon och så stora krav har jag faktist inte förutom att det ska vara en tvåa med ballkong snart ger jag upp för det känns som det aldrig kommer hända jag hatar verkligen öbos system har man inga öbo poäng så är man helt körd och dom andra ställerna får aldrig några lediga lägenheter.

Sitter och äter frukost gjorde mannagrynsgröt det var så himla gott men när jag väl har det framför mig så tog mjölken slut när jag gjorde gröten och själva mannagrynsgröten var inte alls så god faktist jag försöker hitta någon frukost som faktist passar mig har provat hur många alternativ som helst men hittar inget som jag tycker så mycket om och eftersom jag försöker att gå ner i vikt vill jag hitta något att äta istället för att hoppa över frukosten för det är tydligen då man går upp i vikt.
Jag har provat havregrynsgröt, vanliga mörka mackor, fil youghust, flingor musli men allt känns så tråkigt ge mig något nyttigt bra alternativ!

Var inne ett varv till och tittade om det hade kommit ut några nya lägenheter men inte tror det börjar bli något slags tvångsbetende det där!

Nu ska jag fixa iordning mig kanske locka håret om jag hittar min locktång om ni är som jag älskar att vara fina i håret men helt värdelösa på att få fina lockar osv så köp obh nordics vågtång den får verkligen alla plus den kan få och är super lätt att använda verkligen  den får alla plus som den kan få.


den här är super!




Nu ska jag dränka mina lägenhets sorger i shopping på stan innan jobbet men har lovat mig själv att bara köpa höstkläder annars kommer jag gå där ifrån med minst fem sommar klänningar.

En av mina söta arbetskamrater Annamaria har inspirerat mig så jag funderar på att skaffa långa fina naglar men
jag ska och rida imorgon förhoppningsvis då kommer jag ha av dom redan då när jag spänner sadeln oxå så jag får vänta med att sätta på dom tills imorgon eftermiddag men ska bli kul att ha fina naglar igen mina är alldeles flisiga och eftersom jag är laktos alergiker så blir dom aldrig riktigt starka och har jämmt massa vita prickar för jag inte dricker mjölk. Men imorgon hoppas jag oxå på att ha super fina iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0