Migrän

Jag sitter på jobbet tar lite senare lunch jag hade ett samtal som drog ut lite på tiden.
Imorse vaknade jag vid halv sju skulle ha ställt mobilen på halv åtta men ställde fel och efter det så kunde inte jag somna om. Så vart åka till stallet och ta en härlig ridtur det var jätte varmt ute och Trillo var jätte snäll absolut inga problem alls imorgon så ska vi öva lite balansövning det ska bli jätte kul :)

Nu har jag hmm fyra timmar kvar att jobba sen får jag äntligen komma hem till min efterlängtade lägenhet och Jesper och ta en lugn kväll fast blir att lägga sig tidigt ikväll emd eftersom jag ska upp. 
Senare i veckan någon gång tänkte jag lägga upp en bild på Trillo och mig =) 
Det är nog bäst att börja jobba nu för min lunch är slut fast jag har migrän så känns inte alls så lockande för tillfället ni vet så där så man mår illa verkligen.

Jag ringde hyresvärlden idag hon hade nog ätit citroner till lunch eller något för hon lät verkligen jätte sur så det ska man nog inte alls hoppas för mycket på antar jag! 


Jag har ingen bild på Trillo på den här datorn (är ju på jobbet) men lägger ut en bild på en annan ponny
söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0