FREDAG!!!

Godmorgon!
Vill ni veta nå undervart snart är det helg!
eller 8 timmars jobbande kvar att "se framm emot"  men sen iaf ;)
Jag är jätte trött Jesper är sjuk så han har legat och hostat och nysit och vännt på sig hela tiden och jag är så himla lätt väckt så då kan inte jag heller sova utan jag vaknar varje gång han nyser..
Han har ingen feber iaf så jag hoppas det inte är svinis för är det de ligger jag nog risigt till!
Jag har nog aldrig varit uppe så här mycket tidigare en jag behöver en fredag!

Jag måste sluta skriva ville bara att ni skulle veta att jag lever måste fixa iordning mig och sen cykla till jobbet och som vanligt bli super irriterande på alla andra cyklister ja mena som igår vem fan bormsar i en nerförbacke jag var tvungen att slänga mig på bromsen som förövrigt estortsett inte funkar alls för att inte köra över gubben och sen cyklade han as sakta upp för uppförbacken och finns det något jobbigare en att cykla riktigt sakta upp för en backe så man verkligen känner hur jobbigt det är nej fy dom borde ha en cykelväg för dom söliga såskopparna och en väg för dom som har brottom och verkligen måste åka någon stanns!

Idag ska jag ha mysiga kläder för på fredagar på jobbet tycker jag att man kan få ha det och inte behöva se perfekt ut! Iof skulle någon hög chef eller vad de var va där idag så får vell försöka börja fixa iordning mig så ja ser lite halv normal ut iaf...
vi hörs senare idag
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0