förlåt

Jag har vart super dålig på att uppdaterat i helgen!
Jesper har vart sjuk hela helgen stackars älsklings så jag har vart en duktig flickvän och tagit hand om honom fast ska jag vara ärlig så tycker jag om att han har vart sjuk finns så himla mycket tid för att gosa frammför tv´n och bara vara med varandra då :)
Idag har lägenheten stor städas i varenda vrå som finns och så har jag tvättat 6 stycken maskiner med tvätt handlat 6 påsar med mat och diskat 4 maskiner med disk. Och förstås vart inne och tittat på lägenet minst tio gånger utan att hittat någon..Gjort hårinpackning och peelat hela kroppen :)
Till kvällsmat vart det pannkakor med varm hjortronsylt och grädde gissa hur underbart gott det var!


Min älskade mamma och pappa har vart här ett tag oxå och fikat på tal om det så måste jag baka kakor snart det är kul och så himla roligt att bjuda på när man får fika gäster :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu faktist alla filmer känns tråkiga det är ju någon ny serie men den där per morberg är ju med och han får jag obehagliga rysningar av att titta på jag vet faktst inte vad det är ja stör mig på hos den människan jag kan inte hjälpa det jag tycker bara inte om att se honom så den serien är inget alternativ över huvudtaget för mig.

Jag får leta framm något på den där sidan där man kan se massa filmer utan att ladda ner dom fast snart är det sovdags för mig jesper har äntligen slutat hostat och nysigt hela nätterna så då kanske ja slipper vakna av varenda host och nys och för första gången sen i onsdags kan sova mer en 4 timmar inatt.
Måste lägge mig tidigt ikväll för jag ska upp super tidigt och rida imorgon fast mig gör det inte d eär bara lite jobbigt när man vaknar precis men sen kommer man ju på att man ska till stallet och då blir man super pigg och glad jag älskar verkligen att börja dagen med mys och en härlig ridtur det är verkligen så jag ser fram emot veckan för jag vet att jag kommer få ägna varje morgon med jusst det.

Sen är det sista veckan i tävlingen giganternas så nu ska det jobbas på som bara den så vinner tävlingen den här veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0