"fjortis"

Var och provred en ponny idag jag har inte fått svar om hur det blir en hon skulle höra av sig men jag håller verkligen alla  tummar  jag har och hoppas vore så kul att komm aigång igen få motion på ett sätt som faktist är kul och för mig är det ett mirakel att det ens kan ske. Jag hatar att sporta annars!
Så håll tummarna åt mig!

I lördags när jag var på för fest så började vi prata om fjortis stilen.
ni vet rosa : jag älskar rosa!
knuten på huvudet : Finns det något bättre frisyr en att bara samla ihopp håret i en knut och inte behöva göra något som helst åt det!
leggins med tunika: mysiga leggins är ju som mjukisbyxor helt underbart!
Fina stövlar: Finns det något bättre en nya skinnstövlar!

Man kan ju fortsätta hur långt som helst men vart jag vill komma är varför ska man egentligen bry sig om man gillar stilen alla får ju klä sig hur man vill det är vell mera moget att klä sig på ett visst sätt som man tycker är snyggt istället för att inte klä sig på ett visst sätt för man såg en "fjortis" gå förbi i samma kläder fast man egentligen tycker det är snyggt!
Så gillar ni vissa kläder i stilen så gör som jag gör var inte rädd för att klä er på det viset har vart med om så många som skippar det bara för att!


Förresten vet ni vart man kan köpa en fin rödrutig skjorta så snälla säg till!


Dagens bild får gå till Neutrogena visible clear som jag aldrig skulle klara mig utan!



underbart





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0