Solstrålen Pauline

Jag vill börja med att säga tack Pauline
igår var en hemsk dag jag kännde för ingeting ville inte gå upp ur sängen inte gå till jobbet var på jätte dåligt humör så kommer Pauline och är glad som vanligt och då tänkte jag ehe nu ska jag vara glad så vart hela dagen bra det gick bättre på jobbet jag såg att solen faktist sken vilket härligt höst väder det var!
Och jag bjöd Jesper på bio flickan som leker med elden en riktigt bra film så vart en underbar dag endå så lika dannt tänkande idag att nu ska jag faktist vara glad idag :)

Tänkte åka till marieberg idag egentligen men vaknade inte fönst vid tio oxå ska man fixa iordningsig och så måste jag vara tillbaka senast tolv så jag hinner till jobbet så tar det någon annan dag när jag har lite mera tid istället så hinner jag gå runnt och titta på allt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0