skräckupplevelse ikea

Jag har fortfarande feber undra vad det är jag har ju vart sjuk länge nu och börjar bli riktigt trött på att bara gå hemma! Lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig och igår var jag trots att jag trots feber och allt på ikea börjar ju verkligen dra ihopp sig för flytten nu så hade inget val men det var bland den värsta upplevelsen jag vart med om när man knappt orkar gå så orkar man verkligen inte tänka sig inredning i den ny lgh iaf inte med klart huvud. Så Jesper fick bli ansvarig  för tänkandet och jag muttrade bara framm ett ja/nej.

Det vart ny tv bänk, nytt vardagsrumsbord, duschdrapperi, nytt toa lock så nu ska man sitta som en prinsessa när man kissar i nya lägenheten :P toalettpapperhållare i samma färg som toalocket, duschdraperi, en byrå till sovrummet en badrummsmatta en tvättkorg resten kommer jag inte ihåg var som sagt inte så jätte aktiv utan gick mest i min egen värld och kallsvettades.
Efter det så åkte vi hem till arboga till mamma, pappa och syrran och käkade där.
Hämtade lite flyttkartonger eller massa flyttkartonger förresten.
Oxå gosade jag med min älskade kanin Diesel som jag har där jag saknar han så min lilla plutt skulle vilja ha han hos mig men han har det bättre där hemma för där har han en stor egen gräsplätt som han får vara ute och skutta på oxå har han  ju två burar där så han kan springa mellan gräsplätt till bur till bur. Den ena buren sover han mest i den andra buren är mera hans bus bur för där springer han och skuttar över osynliga hinder hela tiden.

Nu ska jag göra allt för att bli frisk jag har inte råd att vara hemma från jobbet längre.

Diesel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0