Översakningen sprack

Imorse så stor städade jag lägenheten skulle överaska Jesper eftersom det är han som har städat själv varje vecka i typ en månad nu
men självklart råkade jag försäja mig när jag pratade i telefon med honom så himla typiskt!
Var riktigt stressigt hinna rida duscha och städa och så pajar jag översakningen helt endå :P

Imorgon tänkte jag försöka nu när lägenheten är skinande ren att hinna med mig själv oxå lite hårinpackning ansikstmask osv :)
Tänkte eventuellt kolla upp det här med spraytan oxå är så himla fint att vara brun ju :)

Huvet värker på mig som om det vore en liten ganster där inne som slog mig med en slägga tre gånger i sekunden


aj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0