jobbar

Sitter på jobbet nu och det är riktigt segt precis som jag trodde typiskt!
Jag fick mina kläder igår som jag hade beställt det vart alldeles på tok för mycket pengar jag beställde för 3000kr från Nelly och HM
var inget kul alls att dra kortet faktist!

Men vart för en gångs skull nöjd med det jag beställde var bara en klänning som inte passade.
Värst av allt var att Jesper och jag gjorde en deal han skulle sluta snusa om jag drog ner på shoppandet vilket han har klarat
men inte jag tur att någon av oss är duktig iaf!
Jag ska iaf ta kort på det som jag har köpt så får ni se :)

Jag längtar massor tills imorgon ska bli så himla underbart med helg och dessutom få spendera verkligen hela helgen tillsammans med Jesper
Annars så ses vi inte så mycket eftersom vi jobbar olika tider brukar bli ungefär två timmar vi ses varje dag.
Ganska tragiskt att man träffar alla på jobbet typ 8 timmar om dagen men den man helst är med så himla kort men men det kanske är bra för då tröttnar man ju iaf inte på varandra men är lite tråkgit eftersom att jag slutar 21 varje kväll så hinner man aldrig göra något kul det vore verkligen guld med ett dagtidsjobb..

Jag skulle verkligen vilja baka har hittat massor nya roliga recept och så har jag ju min fina muffinsbok med helt underbara muffins.
Tänkte testa göra hästskor sånna där goda vanilj kakor vet ni sånna brukar jämmt mormor göra.
Så tänkte jag göra drömmar,syltkakor, ökensand,kolakakor, kanelkakor, havrekakor och chokladrutor och kladdkakemuffins.
Bullar har jag redan gjort så det finns iaf så får ni komma på fika hos mig när kakbaket är klart så jag inte går upp alla kilo jag tappat!
Fast först får ni nog komma och hjälpa till och äta ur frysen så allting får plats.
Men kakbaket får bli nästa helg för ikväll ska jag packa till stockholms resan jag gjorde nämligen en packlista igår.

Jag är lite kontroll freak så ska göra en lista för mig själv så jag ser att jag inte har glömmt något
*Packlista klar
*Packa ikväll
*Se till att Jesper inte glömmer att hämta ut biljetterna ikväll
*Se till Jesper kommer ihåg att fixar matsäck till tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0