helgen

Då var det söndag igen då fast den här söndagen skiljer sig lite från dom andra för idag så jobbar jag behöver verkligen extra pengar jusst nu..

Men trots pengarna så känns det verkligen tufft jag är alldeles hostig vet inte riktigt hur halsen ska hålla och så har jag någon liten demon i magen även kallad mensverk som verkligen försöker halft ta död på mig och som om det inte är nog med det så vet dom tydligen inte vad värme är på det här stället så det får bli ett kort inlägg för jag måste ta på mig vantarna snart innan jag får köldskador jackan måste ta på mig jackan oxå typiskt kommer bli jätte kallt sen när man ska gå hem!

Tänkte sammanfatta min helg lite
I fredags hamnade jag på någon rockfest i en sunkig lgh en riktig chock fasktist visste inte vart jag var på väg och tog inte så lång tid innan Jesper och jag gick därifrån kan jag säga haha :)
Mamma och pappa skjutsade hem mig från jobbet pappa hade varit på cloetta och köpt massor choklad åt mig mums en hel plastpåse :)
Så nu har jag självklart fått en riktigt stor bamsig finne mitt i fejjan!

Igår så spelade jag jesper hans brorsa olle och hans tjej lina wii jag vart yoga lärare första gången jag provade en yoga ställning :)
Jag var så bra :)
Sen gick vi och käkade thaimat på restaurang jätte mysigt och sen gick jesper och jag hem drack vin och hade massa tända ljus :)

och idag jobbet 1030-1900


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att se dig häromdagen! Vi får försöka styra den där fikan snart! :) puss

2009-10-18 @ 16:17:22
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0