Grannfejden :)

Vad tråkigt det känns på jobbet det är absolut inte det att jag inte gillar dom i min grupp på jobbet det är bara det att det är nästan bara killar. Jag skulle vilja ha en som man kan prata med allt om som kläder, mode, smink hårfrisyrer och tävla lite emot också så man gör bättre resultat på jobbet.

Det har börjat massa nya på jobbet men många av tjejerna har fått slutat tråkigt när det äntligen kom några nya.
Sen vore det verkligen kul att kunna ta roliga afterwork också som Zandra och jag brukade göra iof kanske det inte är lika lockande i höstmörkret men endå mysigt någon gång ibland.

Jag har bokat tid för spraytan idag den 11/11 klockan 11 =)

Tänkte sola solarium idag men såg att det är grannfejden idag när jag slutar och det får man ju absolut bara inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0