Fika med Ida

Igår var en bra dag kevin ska jobba i min grupp några dagar det är alltid kul :)
Dessutom behöver jag bara vänta tills imorgon så kommer annamaria till min grupp yes :)
Igår vid lunch så kom pauline med en frukt jobbet tar in massa frukt varje dag men jag fick beslutångest så tog med en frukt av varje sort på något vis kom jag på att göra fruktsallad och pauline kasta upp glass från frysen så från ingenstanns hade jag en ruskigt smarrig efterätt framför mig så den gjorde mig glad hela dagen!
Fast jag surade lite föresten för att det gick på dåligt på jobbet men när det var dags för hemgång satt jag över tio minuter så dagen löste upp sig endå och jag gjorde riktigt bra reslutat tillslut man ska inte ge upp!
Dessutom så vart det lika i min och kevins tävling om vem som gjorde bäst resultat fast jag såg ut att få stor stryk.

Och sen gjorde jag något helt förbjudet käkade pizza och choklad ajjabajja madelene!

Nu sitter jag här jätte trött  och väntar på ork att fixa iordning mig klockan tio ska jag möta en kompis från gymnasiet som det verkligen var ett bra tag sen vi sågs och fika på mitt favorit cafe här på väst Fröken Brogren
Veranda med alldeles på tok för mycket onyttigheter ljus avslappanden miljö lite lantligt i inredningsstilen med en inredningsbutik där man kan gå runnt och kika lite och sen sätta sig med en stor kopp te och fundera på om man vill ha jusst den grejen var den skulle passa in osv verkligen alla+

Ska sitta där och bara njuta och försöka glömma att man ska till jobbet ska ta på mig en riktigt tjock tröja långkallingar minna mysiga leggins låna jespers raggsockor och dra på mössa och vantar egentligen är det inte så där jätte kallt ute men är dimmigt och regnet hänger verkligen i luften.

Jag börjar få lite ångest för att Jesper snart åker till thailand kan inte sova utan honom är så himla van med att ha honom som ligger och håller om mig natt efter natt det går bara inte om han är ute på krogen eller så utan mig så vet jag att jag lika gärna kan vänta med att lägga mig tills han kommer för jag kommer endå inte kunna somna. Så över jul och nyår väntar två sömnlösa veckor har så blandade känslor jag har alltid älskat jul är som tokig i det men iår betyder jul både bra och dåliga saker vet inte riktigt hur jag ska känna.





Kommentarer
Postat av: Pauline

De är lungt Madde du får de Jesper köpa ett jätte stort Gosedjur till dig innan han åker och sedan får du klä på den Jespers kläder...



haha

2009-10-21 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0