tröttis!

Trött oho yes!
Gick upp tidigt tänkte ta en lugn morgon det jag glömmde var att det var fredag så jag börjar ju tidigare så den där lugna morgonen vart det inget av. Så ennu en gång den här veckan vart det att slänga på sig kläderna som vart lättast att komma åt och fixa hår och smink på 5min.
Snabb dusch som inte vart så snabb för precis när jag kom ut ur duschen började jag blöda massa näsblod så var bara att hoppa in igen men men nu hoppas ja på att resten av dagen går som jag vill.
Jobb tacos och twiligt :)
Nu sitter jag och lyssnar på lugna favoriter på jobbet börjar om 10 min ska kika runnt lite på facebook.
På söndag är det jobb igen så helgen är vell så där men på lördagen ska det iaf njutas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0