trash

Sliten verkligen jag förstår inte varför jesper började jobba tidigt imorse så han gick och la sig tidigt strax efter elva och jag gick och la mig sammtidigt som honom igår och jag gick upp klockan 10, det är ju hur många timmars sömn som helst endå går jag runnt här som någon slags zombi!

Håret står åt alla håll utväxten syns till 100% sminket är mera påslängt på en minut istället för fint och noga och ögonbryna är verkligen i behov av att plockas,
solariumbrännan börjar försvinna jag börjar bli stressad över flytten och allt är jätte komplicerat med att byta lgh tusen saker som blir krångligt.

Jag vill ju hinna fixa måla osv i sovrummet innan vi flyttar in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0