Snart dags att gå hem

Snart dags att sluta jippi men de är beck svart och jag känner mig verkligen inte frisk alltså riktigt tuff dag ni vet när man känner sig så där jätte varm pga febern.
Men men hem och bädda ner sig och se webbtv ullared om det har kommit ut.
Så har ju Jesper gjort mat oxå ska bli spännande att se vad min mat består av den här veckan vi ska käka upp frysen så blir nog typ pyttipanna med kycklingbitar i och hambörjare blandat i med och massa sånnt där skummt som man verkligen inte vill äta men hellre ha de i magen en att behöva släpa över det.
Kom på att jag måste ju flytt packa förresten tänkte lägga framm kläder för hela veckan och packa ner resten och även allt smink utom det jag måste använda.
Och så måste jesper och jag ner och brottas med förrådet oxå så vart det med det vilandet ikväll hmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0