sjuklingar!

På fredagen tittade emma och jag på twilight den var as bra :)
När jag kom hem började jag må dåligt vart värre och värre så ringde hem jesper som var iväg hos sin bororsa och drack öl efter någrqa timmar hade jag hade 40graders feber och kunde knappt röra mig.
På lördagen hade febern sjunkit till mellan 38-39 vilket den är idag med.
Jag nyser hostar slemmhosta och kik hosta har ont i halsen mm typiskt för ja kan inte sova för hostningarna håller både mig och jesper vaken.
Idag så har jesper blivit dåligare och dåligare och nu ligger han med 40 graders feber läskigt tkr jag.
Det är en annan sak när det är man själv som mår riktigt dåligt men när det är den man älskar så blir man ju livrädd.
Särsklit när jag själv är sjuk oxå för då orkar ju inte jag ta hand om honom så mkt som jag skulle vilja heller.
Ingen kul situation så vi har legat som 2 zombis här hela dagen förutom en sväng och köpa sjukgrejor vilket båda var helt döda efter hostmedeciner nässpray ipreen mm så nu får vi hoppas att vi friskanr till orkar inte skriva mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0