min ängel

Finns så myket tid till att tänka när man är sjuk.
Det jag tänker på är ganska personligt var nämligen så att jag i mars i år upptäckte att jag var gravid.
Jesper och jag hade ju ganska nyligen blivit tillsammans han var arbetslös jag fick reda på den siata veckan varje månad ifall jag fick vara kvar på jobbet eller inte och jag bodde i hans etta för jag inte hittade någon egen lägenhet. Den morgonen gick jag upp tidigt jag var orolig jesper låg fortfarande och sov när jag gjorde testet som visade att det jag hade trott var sant.
Jag var gravid trots att jag käkade p-piller jag hade vart magsjuk för någon månad sedan förmodligen det som gjorde att det hela hände trodde barnmorskan.
När jag tänker på aborten så är inte den smärtan man har då någonting mot hur smärtan känns efteråt.
Skulle man kunna göra saker ojort skulle jag absolut göra det.
Vore det inte för det här skulla jag ha haft en bebis som skulle ha fötts någon gång i november.
Min lilla ängel även fast du inte finns här hos mig nu kommer du alltid finnas i mina tankar och alltid ha en plats i mitt hjärta som kommer smärta <3
ängel

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Varsigod :) Och tack så hemskt mycket och hoppas du får en kanonkväll du med :D

2009-11-27 @ 21:54:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0