lunch

Så där jag har lunch nu jag har nyss käkat en underbart god kräftsallad :)
Små möblernas målande är avklarat bordet är kvar det börjar närma sig banne mig :D
Har ni tänkt på första intrycket hur viktigt det är och hur tråkigt det är när det inte alls stämmer fast ibland kan det ju vara bra och inte dåligt oxå.
Nu har jag äntligen tagit tag i en sak imorse som jag har sjutit i flera månader nu så himla skönt så bara hålla tummarna på att det går bra!
Hoppas kvällen går snabbt jag vill hem till älsk några timmar kvar till 21 men bara att stå ut den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:) 
Fick bli ett kort inlägg för nu är min lunch slut ikväll är det hells kitchen :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0