♥ Jesper Flodman ♥

Jesper sitter och tittar på ennu en konstig film om något slags ämne som man dör av ifall man får på sig tydligen själv orkar jag inte riktigt konsentrera mig för sådannt rätt som det är börjar jag hosta så jag missar någon minut och tillslut blir allt helt osammanhängande.


Så jag satte mig här istället vet inte riktigt vad jag ska skriva faktist min det jag tänker på för tillfället är min älskade pojk så blir vell att skriva om honom. Snart är det ett år sedan vi träffades känns som det är mycket längre sen är så himla mycket som händer på ett år. 
Jag kommer aldrig glömma den lördagen den 20 december.

Jag var ganska ny på jobbet hade jobbat där i ca två månader och en tjej från jobbet som heter lina skulle ha fest jag lovade att komma hade gjort slut med mitt ex för bara några månader sedan så jag gick aldrig dit för att hitta någon, jag letade inte hade inte ens tänkt den tanken. Jag gick dit för att umgås lite med arbetskamraterna.
Jag mötte honom i dörröppningen linas pojkväns bror han och linas kille skulle iväg på en annan fest vi hejade vell på varann mest.

Väl där inne så festade vi på med arbetskamraterna var som vanligt lite halv kaus när det är något som har med jobbet att göra men väldigt kul. Vart drinkar cider vodka mm har för mig att det vart en hel del faktist inte alls så jag var odrägligt full eller sluddra eller så.
Sen rätt som det var så var dom där igen linas kille och hans bror.
Sen kan jag ärligt erkänna att fyllan gör en del minnes luckor någon timme där det jag vet är att jag satt och pratade med Jesper vet inte om vad eller så. Vet inte vem som började flörta med vem egentligen och det har vi delade åsikter om haha :)
Men rätt som det är kysste vi varandra.
Vi drog sen ut på krogen och när dom stängde igen köpte vi pizza fast inte jag har jag för mig (jag höll säkert på med någon av mina dieter som inte funkar eller något)

Jag skulle sova hos lina eftersom det var en vecka kvar tills jag fick flytta in i min lgh i örebro så jag bodde fortfarande i götlunda.
Och tydligen skulle Jesper det med som hade ca 10 min hem kommer inte ihåg om det fanns någon anlending till det eller om han bara ville det. Vi skulle iaf sova i soffan skavfötters var det tänkt men det vart att sova i famnen på varandra istället.

Andra gången vi träffades var 22 december då vart det middag och spel hemma hos lina med Jesper och linas kille. Lite pirrigt. Sen åkte Jesper på semester och själv flyttade jag in till örebro så jag hade gaska fullt upp jag med. Flyttade till en liten etta på hertig karls alle somjag fick hyra i andra hand.

3gången vi träffades var på nyår och den kvällen vill jag inte ens prata om jag shottade något olämpligt utan att veta hur starkt det var men jag skrämmde inte iväg honom iaf utan han fanns där vid min sida..

Efter det var vi som dom flesta nykära par träffades jämmt så många minnen och så många mysiga kvällar
och var estortsett bara med varandra så många minnen som när det var snö ute och en cyklist cyklade omkull och såg ut som bambi på hal is.

Efter ett tag bortåt mars strulade det till sig med lgh ska alrig hyra i 2hand igen så jag fick flytta in till jesper var vell egentligen tänkt att jag skulle bo där tills jag hittade något eget men efter ett tag så bestaämmde vi oss för att jag skulle stanna kvar.

Så många minnen som när jag gick till honom ensam klockan fyra på natten över väst vilket inte är något en tjej ska göra för jag hade bestämmt mig att gå hem tidigare från krogen och låst in min mobil i bilen vars nyckel jag hade hos jesper.

Minnen med många uno spelande ute på gräset när solen sken bus gos och mys

Nu börjar jag bli feber vimsig får bli lite hastigt avslut

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0