köket

Känner mig lite sjuk igen fast iof så känns det som jag är mera sjuk en frisk nu för tiden så det är vell inte direkt någonting ovanligt iof oxå känns det som att det är någonting som fattas jag vet itne riktigt vad.
Helgen har spenderas på kryssning med jobbet finns massor att berätta men sitter på jobbet så har inte tid med det nu men den berättelsen får komma senare med lite bilder osv :)

Idag är jag trött har inte blivit mkt sova i helgen har jämmt så svårt att somna när inte jesper är med ju typiskt att människan ska vara så besatt av vanor som är så svåra att ta sig ur dessutom vill jag ju inte ens försöka jag vill ju vara med min älskling så mkt jag bara kan. Och särskilt efter en helg  utan honom. 

Igår så var jag trots sömnbrist på Ikea och köpte gardinstång lampa och ett bord Jesper och jag har inte hittat något som vi gillar så vi hittade ett köksbord för 199 där som vi tänkte måla om så att det passar till köket så kan vi bara slänga ut det sen när vi hittar ett bord som vi verkligen vill ha.
Däremot stolarna är perfekta ni vet sånna där med tyg överdrag jätte bra dom går att tvätta och tom torktumla så dom alltid är frächa ;)

Köket ser mkt bättre ut nu efter vi har målat visst det är inget drömmkök men det ska ju faktist hel renoveras så det duger jätte bra fram till dess. Tänkte försöka hinna med att måla bordet ikväll så ska jag måla en hallmöbel och ett bord att ha mellan fotöljerna också som vi har fått från Jespers mamma.
Det som är kvar nu är att tapetsera om vardagsrummet. Men nu är den endå lite halvklart ju så nu är alla välkomna att komma och kika så får jag vell styra upp en inflyttningsfest snart också ska bli kul J
Ska ta lite kort sen så ni får se hur jag bor.
Nu är det dags för lunch och 4 timmar kvar att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0