Vårruset igår

Vårrsuet gick bara bra, tyvärr fick vi gå ganska sent från jobbet så vi hamnade långt bak i startfältet så gick inte riktigt att springa som jag ahde tänkt mig då var man tvungen att estorsett flyga över en himla massa gammla. Inget illa menat mot gammla alls självklart ska dom få vara men och springa men vi var tors allt i joggningstarten, varför kan inte då sånna som estortsett rör sig i samma hastighet som en snigel ställa sig i starfät gång.

En annan väldigt iriterande sak var hundar! Jag vart trampad på fötterna ca 170 ggr typ tänk då vad hundarna blir dessutom ska dom envisas tt gå i mitten istället för på kanten självklart får vell folk ha med sinna hundar om dom vill det men för guds skull för hundens skull håll den undan för allla strax över 7000 deltagare.

Så hela våruset gick till att försöka ta sig framm mellan pansionärer och hundar vilket kanske inte riktigt var tanken med det hela.

Nästa år ska jag starta i löp starten och på en tid under 34 minuter som mest. Ska ut och springa i helgen och börja träna, lika bra att börja redan nu.
Bra träning för vasalappotet även!

Ikväll ska jag överaska Jesper ska äntligen bli en efterlängtad fredags hemma myskväll är ju jämmt en himla massa saker som händer.
Så ska iväg till systemet direkt efter jag slutat klockan 17 och köpa vin till maten och bål virke så ska jag ha i kiwi, melon och mango sockerdricka lime, flädersaft osv gott.

Sen blir det att handla mat bakad potatis med tonfiskröra eller räkor med baguetter osv och efterätt pannacotta eller annanaspaj har svårt att välja!
Så ska hinna dammsuga lägenheten, fixa mat, tända ljus, duscha och vika alla rentvättade kläder inge stressande alls säkert..


Är as segt på jobbet och känns som det är skit långt tills vi slutar men är vell bara att njuta för hädan efter kommer vi sluta 19 iställer för 17 på fredagar..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0