tisdag nästan torsdag

 

vi har tävling på jobbet tjejerna mot killarna så jag och ullis mot resten, en så länge leder vi jag är sjukt peppad!

Att göra idag eller imorgon påminner mig själv lite :
*Köpa Pretty Women filmen
*Handla färddricka till kryssningen
*Hitta kläder att ha på mig/shoppa
*Gymma/joggingtur om jag verkligen inte hinner
*Vinna över killarna på jobbet!
*Ta reda på vad det här valet är för något
*Planera för den nya soffan jippi :) 
*Slinga håret om dom har tid
*Undvika godiset som står på bordet hemma
*Köpa frukostmackor och fetaost
*Gosa med älsk!  
 

snart är det dags för kryssning om två dagar är vi på båten wooho :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi vann!! :D hihihi Yeez! ;p

2009-05-23 @ 03:00:28
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0