syndaren!

Zandra och jag var på crusing igår åkte fin bil, drack cider  och tävlade lite haha ;)
Det var kul fast när vi kom hem så var vi båda helt döda oxå käkade vi på max mums med hambörjare och pommes fast ajja bajja not good för viktminskningen!!

Ska åka till mamma och pappa men är inte ritkigt kör klar en så ska nog ut på en långpromenad först ska bara försöka motivera mig känner mig helt döende verkligen! Men är vell bara att slänga på sig kläderna och bege sig iväg utan att tänka så mycket antar jag så får jag prova nya felce jackan oxå :)  fast gymmar man fem dagar i veckan ska man vell fan orka med att gå någon timme eller två ska bli skönt faktist! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0