måndag

dom stunderna

Ny vecka och regnet öser verkligen ner!
  
Fast mig gör det faktist verkligen ingenting alls jag tycker det är mysigt med regn oxå känns det inte så jobbigt att behöva cykla iväg till jobbet som det gör när solen skiner ch man bara vill vara ute hela dagen!

Igår kväll så skulle vi ut och springa men jesper hade tappat bort sinna löpskor så vart att först rensa ut hela förrådet istället så nästa helg ska allt köras iväg till tippen.  
Är nog ungefär en full släpkärra helt otroligt hur mycket grejor man har!
Efter det så gick vi ut på en mysig promenad jag plockade lite cyrener som jag ställde på bordet sen.
Så gick vi och tittade på lite fina lägenheter och lyxiga villor drömma kan man ju ;)

I helgen får vi ny soffa en svart skinnsoffa jag älskar verkligen svarta skinsoffor kommer bli så himla härligt! 
Sen blir det nog att rensa ut masssa gammla saker hos mamma och pappa dom ska flytta så det blir nog vad jag kommer roa mig med på min lediga fredag den här veckan men men fredagen har ju en kväll oxå :) 

I helgen fick jag värsta allergi attacken as läskigt!

 

   

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas soffan blir bra! :)

2009-05-19 @ 02:11:16
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0