länge sen

Länge sen jag skrev nu har verkligen varit fullt upp med jobb osv.

Det är det iof fortfarande det känns riktigt tröööööööögt nu, har inget flyt alls för tillfället!
Tur att det är semester snart 9 jobb dagar till att hålla ut.

I helgen så vart det på fredagen mys kväll Jesper kom hem vid typ 21 han jobbade sent kraken men sen vart det iaf färska räkor kex , frukt, godis, ostbågar osv


Lördagen var sovmorgon god frukost och sen så gick vi en sväng på stan köpte ett spel, var på systemet och så köpte vi solglasögon till båda två det är näst intill omöjligt att hitta solglasögon till killar förresten vart ett uppdrag på över en timme och jag höll på att smälta bort var as varmt!
Efter det så gick vi till olle och lina dom ska skaffa en valp förresten jag vill också ha en valp!

Fast det går ju inte riktigt för tillfället både Jesper och jag jobbar ju så vi har ingen som tar hand om den då. Man kan ju ha en hund på dagis iof men jag skulle inte vilja ha den där när den är en liten bebis.


Jag vill hem nu verkligen "bara" 6 timmar kvar till dess och 34 timmar kvar av jobb veckan
74 innan semester..

Haha jag är verkligen på världens sämsta humör hoppas på muntrare inlägg nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0