Energi = noll

Tuff dag mhm det tycker jag var uppe tidigt vid sju för jag hade doktortid klocan nio och jag ville inte stressa.
Var tvungen att släpa mig upp ur sängen för att komma upp har verkligen noll med energi inte undra på eftersom jag inte kan äta av halsontet iof. Men idag har jag lyckas fått i mig en apelsin iaf men endå man är ju helt död.
Jag är på jobbet trots allt idag har inte råd att vara hemma,särsklit inte med tanke på att det ser ut som att företaget kan gå i konkurs så gäller att samla ihopp alla pengar man kan få tills dess, om det sker...

Får bli ett kort inlägg så får det bli mera sen när ja lyckas svälja ner maten så ja har lite energi i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0