Helg :)

Söndagskväll typiskt hur kan helgerna gå så jävla snabbt?

Lördag
Tackar vet jag lördagar som igår tex först sovmorgon och mys med Jesper och sen as härlig frukost :)
Efter det vart det att fixa iordning sig i lugn och ro och sen ut i solen och värmen vem blir inte glad av det!

Vi gick upp på stan Jesper skulle köpa solbrillor på Stadium på något vis lyckades han dock tappa bankkortet när han skule betala så det rammlade bakom disken så personalen fick börja skruva ner disken för vi skulle få tag i det medans kön bara blev längre och längre lite kul haha jävla klant han är min älsk <3

Sen vart det promenad mot äventyrsminigolf  banan första gången i år men inte sista absolut det är ju fan as kul!
Särskillt när man har sån jävla nybörjar tur som jag hade haha störtskönt sköt hur som helst endå så va bollen på rätt ställe  kännde mig helt vild ett tag. Gick bra enda tills det kom några jävla typer och förstörde för mig dom låg och kröp i vattnet och då pratar vi alltså inte barn utan folk i 25 års åldern så jag sköt ett super skott dåg verkligen hur den skulle hamna i hålet på första slaget när dom helt plötsligt ålar sig upp ur vattnet lika grasiöst som en flodhäst ungefär och ställer sig från andra hållet på banan jag skjuter på och drar av ett skott så hans boll krockar med min så mitt kära toppen slag blir avputtat och hamnar as långt bort. Ursäkta mig men vilka jävla idioter visst man spelar bara för skoj skull men va fan tävlingsinstinkt ska man ha och jag var verkligen nära att komma i kapp när den där flodhästen hoppar upp från ingenstanns! NEJ fy fan för han!

Tillslut vann Jesper enbart pga av att inge flodhästar anföll hans minigolfboll förstås så då vart det gå upp på stan och möta olle oxå så satte vi oss i solen på en kinarestaurang och hävde i oss gott som fan!
Efter det vart det stor shopping vi handlade estortsett allt som finns på varenda hylla i hela willys så kylskåpet och frysen är nu en risk zon förut va det ungefär soprent på mat så det inte fanns ett skit att häva i sig och nu törs man inte äta för faran att öppna kyl/frys och få all mat över sig!

Sen vart det hem med lördagsmys med vin och slappande med Robinsson och sen bio  The haunting in Connecticut
ganska läskig men helt lart sevärd film! :)




 

Idag blev det shoppingrunda på ikea köpte en blomma som är lika stor som jag ungeför var lite kul att bära runnt på den!
Så vart det prydnadskorgar och batterier inge stor shopping men hade ju Jesper med blir ingen avslappnande vistelse då om vi säger så han trivs unefär lika bra i affärer som jag gör instängd i ett rum med 1000 råttor..

Sen har jag bakat tänkte hitta på några egna kakor slängde i lite coca cola oxå dock inget som rekomenderas! :P
Är bara halvklar gjorde chokladrutor som jag ska göa glasyr till och slytkakor oxå och fixade käk jag trivs i köket skulle nog passa som någon slags husmor från 1700 talet ;) 

Nu blir det solning med älsk och sen mys med film i soffan resten av kvällen!
Lyssnar på lite gammla godingar glömm inte bort Orup folket!

Imorgon börjar allvaret igen fast kort vecka ju bara 4 dagar av gymmande lång promenader nyttig  halv äcklig mat och Jobb! Plus doktorn på tisdag USCH!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

HAha coca-cola?! Du har nog överträffat dig själv :D Du gjorde inga kanonkulor när du ändå höll på?

2009-04-27 @ 20:44:51
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0