stick i fingret

After Worken igår  var riktigt mysig vart jag och Zandra.
Ingen av oss hade käkat något direkt förtutom sallad på hela dagen dock så behövdes verkligen inte mycket innan vi låg under bordet :P Nerrå så illa var det inte ritkigt faktist..
Var ju as varmt ute igår så vi satt ute på Hellas hela kvällen det var alldeles lagom varmt jätte mysigt och bara pratade :)
riktigt lyckad After work! Så när jag kom hem hade Jesper köpt pizza till mig aja vad tränar man för om inte för att få käka onyttigheter det var sjukt gott flera månader sedan jag käkade det sist!  

Imorse vaknade jag med en sjuk huvudvärk var tvungen att gå upp as tidigt vilket för mig är klockan 8 låg och drog mig in i det sista så slutade med att jag fick slänga på mig kläderna kasta upp håret och gå i hundra åtti för att hinna i tid till doktorn. På vägen dit ringde jag polisen dom har sökt mig flera gånger pga av att det var 2  våldtäkter precis där vi bor så dom pratar med alla i vårt hyreshus och några runnt för att se om vi har sett/hört något vilket jag inte har men  är tydligen tvungen att ringa dom endå. Men dom hade inte tid att prata typiskt när manf örsöker vara lite effektiv.
Sa åt dom att ringa vilken dag som helst innan klockan 10 och när tror ni dom ringer klockan 13 idag herregud sa tom att jag börjar jobba 12.45 till dom så nu måste jag tydligen ringa till dom igen snarast fast han skulle ringa upp ;S

Aha iaf så gick det bra hos dotkorn dom tog lite stick i fingret kännde på min arm tvinga mig att pissa i en mugg osv sånna där mysiga saker som man helst lever utan haha fast allt såg bra ut iaf skönt då kanske jag slipper det ett tag nu iaf. Dom tyckte jag var jätte duktig när jag fick stick i fingret haha jag är sjukligt rädd för sprutor vilket dom krakarna har fått vart med om typ hålla fast min arm oxå :P

Direkt efter doktorn vart det självklart gymmet var piss mycket folk och as jobbigt efter som vi var ute och drack igår fy fan vilken upplevelse!
Sen hem och duscha och ringa skatteverket som tydligen är cp!
Sen stressa till jobbet där jag sitter nu och väntar på att Zandra ska få lunch om 3 minuter så ska vi ut och käka :)
Blir nog LaBaguett en fullkornstonfisksallad mums mums mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nemen OJ! Jag gick upp halv 7 imorse.. klockan 08.20 var jag i Västerås. DET är tidigt :P

2009-04-28 @ 18:26:47
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0