Måndag - Ny vecka nya möjligheter

Nu ska vi försöka att vara positiva här när det är ny vecka bara 3 dagars 8 timmars jobbande, och en halvdag och sen ledig! Yes!


Vaknade i morse vid nio helt död verkligen var as varmt i lägenheten låg helt svettig och i en tom säng eftersom Jesper börjar jobba mycket tidigare en mig.
Helt deprimerande men ringde Zandra iaf och motiverande henne till att följa med mig till gymmet fixade i ordning mig på typ 5 minuter fast var lite sen som vanligt stackars Zandra får jämt vänta på mig men hade lite beslutångest över vad jag skulle ha på mig efter jag hade gymmat. Det var jobbigt som fan svettades mer en någonsin men det är ju bara bra då vet man ju att det tar sen är det ju alltid jobbigt på måndagar!
Sen drog vi hem till Zandra och fixade i ordning oss efter det så vart det att cykla till jobbet där jag sitter nu och räknar timmarna ;) Fast känner att jag är peppad idag så är nog inte så illa! Är massa höga chefer här idag så gäller att sköta sig ordentligt faktist ;)


Blir nog en After Work ikväll hoppas det vore as kul fast min jobbgrupp pratar om bio dom vill tydligen se samma film jag såg i lördags ikväll men hoppas det blir någon annan dag som vi ser på bio vore kul med after woken och inte se samma film två dagar senare men man får vell rätta sig efter marioteten synd bara att vi inte hade planerat det i förväg så man kommer till jobbet och får reda på det när halva dagen har gått bra att titta så alla kan före ju..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0