kryssning

Jippi jag ska på kryssning det ska bli as kul verkligen är ett tag kvar tills vi ska åka eftersom vi måste åka någon dag när man är ledig .
Men iaf jag ser framm emot det jätte mycket ska bli as kul att åka båt käka gott taxfree osv ;) 

Idag är jag latis gymmade inte imorse försov mig så får ta igen det i helgen i stället kan va ganska skönt för kroppen att få vila sig lite oxå! På lördag ska vi få genomgång av en kille ska bli as skönt så kan ju han hjälpa oss med upplägg om hur vi ska träna för att träna dom delarna vi vill :)  Funderar på att få lite extra hjälp med maten oxå viktigt att man äter rätt ju.  På tal om mat så längtar jag verkligen till lunchen har lite korvstroganoff med ris och massor kokta grönsaker smaskens!

Imorgon ska jag till banken i arboga fattar inte vf jag måste åka enda dit för det för men iaf ska se vart minna skattepengar somn jag skulle ha fått förra året tog vägen och se så att allt är rätt så att jag får mina pengar det här året det är fan mkt pengar så mkt vill jag fan inte förlora!

Polisen ringde mig idag oxå dom ville ju veta om jag hade sett något eller så om våldtäkterna men tyvärr så kan jag inte vara vittne eftersom jag ligger och sover om nätterna så jag missar allt sånnt.. fast skulle bra gärna sätta dit dom där idioterna som härjar runnt där jag bor..

Kevin och jag tog sällskap från jobbet igår vi går samma väg skulle bära upp min cykel för trapperna vid stationen var lite kul cykeln var ju större en jag !

Jag har fått massa bilder på lilla Linus idag emmas lilla sötnöt han har blivit så stor så nu kan jag skryta med att jag känner en så liten sötnos som han :)

Förresten så hittade jag ett as gulligt klipp på en bebis som dansar måste länka det sen min rast är slut så gör det snart :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörrö! Vad hände med ditt "skriva varje dag"? :P

2009-05-02 @ 08:33:07
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0