något spännande!

Då var det måndag, igen! Börjar tröttna lite på att allting alltid är likadant, kan det inte hända något annorlunda något spännande!?

Tänkte egentligen läsa aftonbladet/expressen men orkar inte läsa nyheterna längre det står bara massa hemska saker som får en att fundera över vad det finns för folk.
Och inatt drömde jag mardrömmar om en mördare som det stått mkt om i media den sista tiden. Så nyheterna tänkte jag hålla mig ifrån den här veckan och läsa skvallertidningar och andra roliga tidningar om kläder, smink och vikt.

På tal om vikt så har jag köpt massa löpargrejor (Jesper har börjat sprungit så jag har försökt hänga på)
Så nu har jag riktiga löparbyxor med någon special andningsfunktion och lika bra andningstshirtar så man inte ska vara så där äckligt svettig på ryggen.
Har tom köpt strumpor dom också med någon speciell andningsgrej som ska fånga upp fotsvettet (härligt samtalsämne om fotsvett) så de inte kommer ner i skon och luktar. Så det är vell bara att sniffa i dom om några veckor och se om det funkar!

Allt detta för jag ska bli lite snål när jag inte känner för att springa och tänka att om jag inte använder kläderna så har pengarna gått åt skogen.
Jag är en riktig latis så för det första måste jag ha någon som tvingar ut mig, för det andra någon som pushar på mig för jag ska springa och för det tredje och viktigaste märka resultat.
Och resultat märker jag, inte på vikten utan mera på kondisen man märker mer och mer att man orkar mer och det känns kul J

I helgen var det morsdag så åkte till mamma på fredagen. Jesper hade bilen så var tvungen att vänta på att han skulle sluta i 2 timmar. Så Kevin och jag drog till en bar och drack drinkar under tiden.
På lördagen vart det tvätta bilen, springa, titta på syrrans dansuppvisning, fira mamma, åka in till Örebro, hämta upp en kompis till Jesper, Träffa Jespers syrra en snabbis samtidigt som vi
 hämtade cyklarna. Sen till Zandra på fest rolig kväll fast jag var dö trött i slutet!
Tänkte lägga in lite bilder från festen.

Sov hos ängeln Zandra tackar för att vi fick sova där J <3

Söndagen vart det att gå på stan med Jesper titta på solglasögon åt mig och skor åt Jesper sen gick vi mest runt och tittade bara och köpte en glass och myste i solen J
Sen var lugnet slut ut till stugan slänga i sig mat springa duscha, handla mat få tag i bilen vilket var tvungen att gå på ca 2 sekunder.
För sen skulle det till Nora stressigt som vanligt skulle grillas!
Sen hem båda var riktigt trötta och stupade i säng.

Klockan 8 imorse var det besiktning av bilen självklart skulle dom hitta något att klanka på vilket är det minsta jag vill ha eftersom vi behöver bilen med allt flyttande.
Så ska försöka hitta någon verkstads tid så dom kan fixa det, kort tid man har på sig, bara en månad!

Resten av morgonen har gått åt till att packa inför flytten, men mkt kvar!


gott

God sommar dricka :)

a

Härliga tjejerna Zandra och Sofia :)

a
Mitt lag vann alla ggr!

kubb
Blondinerna  mot brunetterna. Blondinerna krossade!

 

Oskar och Sofia

a

Zandra


d
Jag, sofia och Ida(?) 




Vi avslutar med en skål till er från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0