trasig dator försvårar bloggandet

Men nu funkar den för illfället iaf den krånglade lite nyss så lägger snart av igen säkert.
Det sjuka är att det är en rikrigt dyr dator som påstogs skulle vara bra och den är inte alls gammal heller jisses vad lurad man kan bli! Någon som vet en bra dator som inte krånglar efter bara något år så säg till!

Vi kan sammanfatta lite vad som hännt sen sist.
Största delene har vart JOBB :(
Men den här månaden sitter jag på nytt ptojekt som verkar kul iaf har bara suttit en dag så kan dock dyka upp oväntade saker.

Nytt på gång är att plugga till två ämnen vilket förhoppningsvis kan hjälpa mig att komma in på högskolan så småning om. Missade ju att anmäla mig till högskoleprovet så känns lite kört med hösten men sammtidigt det är ju nu den härliga tiden på året börjar med vår sommar semester härliga höstddagar osv så vi får hoppas jag överlever på jobbet ett tag till!

Helgen gick åt till att i fredags vara på restaurang och käka och dricka lite med jespers syskon mys :)
Lördagen vart att fira min ssyter som fyller 17 så se på melodifestivalen käka god mat osv vart att sova kvar där och jisses vad gott jag sov.

söndagen spenderades först hos mamma och pappa sen storhandla och tvätta sammt göra hemma gjord pizza med älsk :)

Förlåt förresten har inte köpt batterier  till kameran en skärpning på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0