*

Så nu är jag tillbaka på jobbet och allt är som vanligt samma gammla vardag.
Jag funderar på att börja plugga upp betyg men allt med komvux är så himmla krångligt en himmla massa papper som ska skrivas osv och möte med massa personer som aldrig har tid. Men ska försöka ta tag i det där nästa vecka iaf, så för hoppningsvis så blir jag en plugghäst inom en inte allt för lång framtid. :)

Jag längtar tillbaka till helgen var en bra helg:
På fredagen var Jesper hans kompisar och jag ute kul att dricka lite drinkar och black tower bag in box mums! :)
På lördagen så tittade vi på tapeter vi hoppas på att få våran lgh renoverad det vi vet ska renoveras en är badrumm och kök men vi ska försöka få nya tapeter i vardagsrummet oxå. Sen eftersom det blir hyreshöjning så tänkte jag iaf fråga (drömma kan man ju) om dom kan slipa vårat härliga trägolv som går genom hall vardagsrumm och sovrum. I så fall så har vi verkligen en drömm lägenhet sen :)

Men nu gled jag ut från ämnet först alltså tapet tittande och sen gick vi på hindermässan (marknad) vart att köpa strumpor och kryddor.
Vi gick även på stan så jag shoppade lite ansiktsprodukter,foundation och en t-shirt.
Fast Jespers strumpor var helt värdelösa så fort han går runnt hemma så luddar dom massa vitt över hela golvet så blir nog att dammsuga ungefär 10 ggr om dagen om han hade tänkt använda dom. Så käkade vi på stan oxå baguett det var mums :)
På kvällen var det robinsson final fel person vann förstås och bara myskväll både var jätte trötta så gick och la oss tidigt.

Söndagen så spenderades hela dagen i badhuset förutom en snabb tur till biltema som måste vara affären med sämst service i landet.
Jag älskar att bada det är himla kul om det inte vore för alla människor som är ivägen så man halft drunknar och en livsfalrig vattenruchekana.
Fast mysigt och underbar dag vart att käka hambörjare och pommes plus att jag har käkat godis ajjabajja!

Ser ut som de blir hambörjare idag oxå fast då får det inte bli pommes någon måtta får det vara dom kanske tom har sallad tom så jag kan äta det istället :)
Jobbarkompisarna skulle käka pizza men så långt kan jag nog tyvärr inte sträcka mig måsta tänka lite på vikten som sagt.
Önskar man hade massa tid över så man hann träna men när jag slutar jobba så har ju alla träningslokaler stängt.

Jisses folk måste ha vaknat på fel sida idag förresten.

Och här kommer ett löfte från mig till er mera bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0